شبکه بهداشت و درمان سپیدان
پیگیری 132 مورد شکایت ثبت شده در سامانه 190 در سپیدان
مسئول واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت سپیدان، از پیگیری یکصد و 32 مورد شکایت ثبت شده در سامانه 190، در سال 1401 خبر داد.
مسئول واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت سپیدان، از پیگیری یکصد و 32 مورد شکایت ثبت شده در سامانه 190، در سال 1401 خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان سپیدان، «احمد فیروزی» گفت : سامانه 190 برای پاسخگویی به شکایات مردمی در حوزه بهداشت محیط و همچنین سایر مشکلات بهداشتی به منظور کاهش رفت و آمد مردم و پیگیری سریعتر شکایات در وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی راه اندازی شده است.
فیروزی افزود : درصورت تماس فرد شاکی با شمار تلفن 190، در اسرع وقت پاسخگویی به شکایات مردمی در خصوص مشکلات بهداشتی انجام می شود و رسیدگی به آن در کوتاهترین زمان ممکن صورت می گیرد.
مسئول واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت سپیدان با بیان اینکه بیشترین شکایت شهرستان در خصوص آب و فاضلاب، بهداشت مواد غذایی و اماکن عمومی بوده است تصریح کرد : همشهریان می توانند در صورت مشاهده تخلفات بهداشتی مانند عرضه مواد غذایی فاسد، تاریخ گذشته، مواد غذایی غیر مجاز، نگهداری نامناسب از مواد غذایی، بهداشت آب و فاضلاب و پسماند، با سامانه 190 تماس حاصل نمایند.
نظر دهید