شبکه بهداشت و درمان سپیدان
ثبت بیش از 160 مورد شکایت در سامانه 190 در سال گذشته در سپیدان
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان سپیدان، از ثبت و پیگیری بیش از 164 مورد شکایت در سامانه 190، در سال 1400 خبر داد.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان سپیدان، از ثبت و پیگیری بیش از 164 مورد شکایت در سامانه 190، در سال 1400 خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان سپیدان، "سیاوش کریمی" گفت : سامانه 190 برای پاسخگویی به شکایات مردمی در حوزه بهداشت محیط و همچنین سایر مشکلات بهداشتی به منظور کاهش رفت و آمد مردم و پیگیری سریعتر شکایات در وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی راه اندازی شده است.
کریمی افزود : با این سامانه درصورت تماس فرد شاکی با شمار تلفن 190 ، در اسرع وقت پاسخگویی به شکایات مردمی در خصوص مشکلات بهداشتی انجام می شود و رسیدگی به آن در کوتاهترین زمان ممکن صورت می گیرد.
این مقام مسئول با بیان اینکه بیشترین شکایت مردم در خصوص آب و فاضلاب، بهداشت مواد غذایی و اماکن عمومی بوده است تصریح کرد : مردم می توانند در صورت مشاهده تخلفات بهداشتی مانند عرضه مواد غذایی فاسد، تاریخ گذشته، مواد غذایی غیر مجاز، نگهداری نامناسب از مواد غذایی، بهداشت آب و فاضلاب و پسماند را به سامانه 190 گزارش کنند.
نظر دهید