شبکه بهداشت و درمان سپیدان
پایش خدمات پشتیبانی شبکه بهداشت و درمان سپیدان
با هدف ارتقای کیفیت خدمات، افزایش بهرهوری و نظارت مستمر بر فرآیندهای پشتیبانی، اداره نظارت بر خدمات عمومی مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از بخشهای مختلف شبکه بهداشت و درمان سپیدان بازدید و پایش به عمل آمد.
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان سپیدان
"سیاوش کریمی"، رئیس شبکه گفت:ضمن قدردانی از حضور و پیگیری کارشناسان دانشگاه، پایش مستمر را اقدامی مؤثر در جهت ارتقای کیفیت خدمات و بهرهوری دانست و تأکید کرد: «ارزیابیهای دورهای علاوه بر شفافسازی عملکرد واحدها، زمینهساز افزایش رضایتمندی کارکنان و مردم خواهد بود.»
در پایان این بازدید، تیم پایش ضمن ارائه گزارش اولیه، بر ضرورت تقویت زیرساختهای پشتیبانی، بهینهسازی فرآیندهای تدارکاتی و انبارداری و ارتقای خدمات رفاهی،مراکز تحت پوشش شبکه بهداشت تأکید کردند.
نظر دهید