• 1404/06/18
  • - تعداد بازدید: 24
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
شبکه بهداشت و درمان سپیدان

پایش خدمات پشتیبانی شبکه بهداشت و درمان سپیدان

با هدف ارتقای کیفیت خدمات، افزایش بهره‌وری و نظارت مستمر بر فرآیندهای پشتیبانی، اداره نظارت بر خدمات عمومی مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از بخش‌های مختلف شبکه بهداشت و درمان سپیدان بازدید و پایش به عمل آمد.

 

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان سپیدان

"سیاوش کریمی"، رئیس شبکه گفت:ضمن قدردانی از حضور و پیگیری کارشناسان دانشگاه، پایش مستمر را اقدامی مؤثر در جهت ارتقای کیفیت خدمات و بهره‌وری دانست و تأکید کرد: «ارزیابی‌های دوره‌ای علاوه بر شفاف‌سازی عملکرد واحدها، زمینه‌ساز افزایش رضایت‌مندی کارکنان و مردم خواهد بود

 

در پایان این بازدید، تیم پایش ضمن ارائه گزارش اولیه، بر ضرورت تقویت زیرساخت‌های پشتیبانی، بهینه‌سازی فرآیندهای تدارکاتی و انبارداری و ارتقای خدمات رفاهی،مراکز تحت پوشش شبکه بهداشت تأکید کردند.

  • گروه خبری :
  • کد خبری : 131914
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید