• 1403/01/23
  • - تعداد بازدید: 45
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان سپیدان

پیام تبریک رئیس شبکه بهداشت و درمان سپیدان به مناسبت روز دندانپزشک 1403

رئیس شبکه بهداشت و درمان سپیدان در پیامی فرا رسیدن بیست و سوم فروردین و روز دندانپزشک را به همه فعالان این رشته تبریک گفت. در متن این پیام آمده است:

اهمیت نقش سلامت دهان و دندان در حفظ سلامتی، ارتقای کیفیت زندگی و جلوگیری از بروز بسیاری از بیماری ها در دوران مختلف زندگی از کودکی تا سالمندی، بر کسی پوشیده نیست .

سلامت دهان و دندان از شاخه های مهم بهداشت عمومی است که در سلامت کلی افراد جامعه تاثیر بسزایی دارد. ارتقای بهداشت دهان و دندان در جامعه مستلزم دسترسی آسان مردم به مراقبت های اولیه بهداشت دهان و دندان است.

خوشبختانه امکان استفاده از خدمات دندان پزشکی و دسترسی عموم مردم شهرستان ری به این خدمات در مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری فراهم است و دندانپزشکان و دستیاران آنها به منظور پیشگیری و درمان های دندانپزشکی و پیشبرد برنامه ها و ارتقاء سلامت دهان و دندان، خدمات ارزشمند و قابل توجهی را به مردم این شهرستان ارائه می دهند.

دندانپزشکان به عنوان یکی از اعضای تیم سلامت؛ با توجه به خدماتی که در راستای درمان بیماری‌های دهان و دندان، ارتقای سطح سلامت، پیشگیری و آموزش روش‌های بهداشتی به افراد جامعه ارایه می دهند، نقش بسیار مهم و قابل توجهی در نظام سلامت و ارتقای کیفیت زندگی افراد جامعه ایفا می کنند.

اینجانب23 فروردین ماه، روز دندانپزشک را به همه همکاران دندانپزشک در شهرستان سپیدان، که با تلاش بی وقفه مشغول خدمت به مردم هستند را تبریک عرض نموده، از درگاه خداوند متعال توفیق روز افزون، شادی و سلامتی همکاران را مسئلت می نمایم.

سیاوش کریمی - رئیس شبکه بهداشت و درمان سپیدان

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 99014
کلیدواژه