• 1402/11/01
  • - تعداد بازدید: 59
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان سپیدان

آغاز چهاردهمین پویش ملی اطلاع رسانی تغذیه سالم از یکم بهمن ماه

رییس شبکه بهداشت و درمان سپیدان، از اجرای چهاردهمین پویش ملی اطلاع رسانی تغذیه سالم از تاریخ یک تا 15 بهمن در شهرستان سپیدان همزمان با سراسر کشور خبر داد .

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان سپیدان، «سیاوش کریمی» گفت: این برنامه با هدف ارتقا آگاهی، نگرش و عملکرد خانواده ها در خصوص تغذیه سالم، اطلاع رسانی در راستای مصرف نمک تصفیه شده ید دار و  افزایش مصرف لبنیات با شعار " انتخاب همه، نمک کم اما تصفیه شده ید دار"  برای هفته اول و " از کودکی تا پیری، لبنیات دوست سلامتی " برای هفته دوم اجرا خواهد شد .

کریمی با تاکید بر اینکه تغذیه سالم یک فاکتور مهم در کنترل بیماری های غیرواگیر به شمار می آید؛ افزود: آغاز پویش ملی اطلاع رسانی تغذیه سالم، پس از اتمام پویش ملی سلامت، نشان دهنده اهمیت تغذیه در پیشگیری از ابتلا به بیماری های مزمن و ناتوان کننده است.

رییس شبکه بهداشت و درمان سپیدان، اجرای برنامه های آموزشی در مدارس ویژه والدین، دانش آموزان و مربیان، برپایی جشنواره غذا ی سالم، حضور مشاوران و کارشناسان تغذیه در مراکز خدمات جامع سلامت روستایی، برگزاری وب کنفرانس و برگزاری برنامه های آموزشی ویژه عموم مردم از جمله برنامه های اجرایی در طول این پویش خواهد بود.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 93424
کلیدواژه

تصاویر